joi, 28 mai 2015

Dieta eficienta cu un minim de efort

     Buna dragi prieteni, sper ca v-ati facut inviorarea de dimineata pentru a avea un corp sanatos si de invidiat (,,Mens sana in corpore sano"). Sa va spun sincer, cat esti tanar nu realisezi ca organismul tau dupa cativa ani se poate schimba si imbatrani uimitor de repede, daca nu il intretii. 
Am observat asta pe propria-mi piele, cand megeam la universitate faceam un pic de miscare, nu ma stresam cu lucruri inutile, socializam, mai o barfa, una, alta, insa acum de cand stau acasa si am o viata sedentara, nu prea am contact in mod special cu cei din exterior, organismul meu s-a schimbat radical...am luat vreo 5 kg in greutate, asa in cateva zile, cand eu eram tare mandra, ca mai mult de 60 si un pic nu o sa am niciodata, caci corpul asa imi este format...nonsense...organismul nostru este atat de inteligent incat atunci cand ne dorim sa fie intr-un anumit mod, fara munca, nu o sa ne asculte niciodata, daca nu o sa-i luam in seama advertismentele: un anumit program de somn, un mic dejun sanatos, un pahar de suc natural si 30 de minute de sport. Poate credeti ca aceasta este reteta tipica pe care o auziti peste tot si ca nu da nici un rezultat...sunteti satui de astfel de vorbe si cate si mai cate, insa incercati macar un timp scurt sa faceti aceste lucruri sa vedeti daca totusi nu va simtiti mai bine. 
Eu una v-am spus ce mi s-a intamplat, iar o data cu aceasta am hotarat sa fac o schimbare mi-am luat o bicileta fitness pe care o folosesc, sa nu credeti ca e doar de mantuiala. Ma trezesc la aceeasi ora dimineata, imi iau micul dejun, dupa care 30-40 de minute pedalez la bicilcleta...aaa si incercati ca atunci cand va treziti dimineata sa beti un pahar cu 200 ml apa calduta, simpla sau cu lamaie, dupa care timp de 30 minute sa nu mai consumati nimic, pentru a va curata colonul si a va hidrata.

Incercati sa faceti toate acestea si vedeti ca o sa aveti o viata mai echilibrata si un corp mai sanatos. Dar nu doar o saptamana, doua si apoi gata, ca nu da nici un randament, sa nu faceti asta, pentru ca in acest timp minim, nu se va observa nici o imbunatatire a organismului respectati acest program timp de cateva saptamani, luni sau daca aveti timp liber si doriti pentru toata viata. 
Intr-un timp scurt nu faceti decat sa depuneti masa musculara, fapt care o sa va mai aduca cateva kg in plus, respectati programul de facut sport mai mult de 1,2 saptamani, dupa care veti vedea rezultate.


       



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu